Försökte mig på BodyBalance

 
Något motvilligt tog jag mig till Värnhem för att gå ett BodyBalance-pass ihop med Sandra. Jag har gått ett sådant pass förut, fast med den förra koreografin (detta är ett Les Mills-pass så det görs om var tredje månad). Då var jag inte särskilt begeistrad, men den här gången tyckte jag att det var riktigt bra! Jag är vig som ett kylskåp, men förutom det så kändes det ändå bra. Och jag hängde med. Sen så var instruktörens röst väldigt behaglig. 
 
Under ett BodyBalance-pass tränar man styrka, balans och rörlighet med rörelser från bl.a. yoga, pilates och tai chi/quigong. 
 
Efter passet gick vi in i gymmet och gjorde två workouts med Adrian James abs-app, en beginner och en intermediate! Och sen var det day 7 på min squat challenge, så jag gjorde mina 85 benböj. 
 
Skön träningsdag! Jag känner mig taggad för fler BB-pass, synd bara att de snart byter koreografi igen. 
 
 
Vi tog en sväng om GymGrossisten efteråt där jag köpte mig en SmartShake, läcker i neon pink!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback