Styrketräning, den stora steg-för-steg-guiden

 
Idag fick jag låna en bok av Niclas. En bok om styrketräning med olika principer, grundläggande näringslära, utförliga beskrivningar på övningar, vikten av uppvärmning, nedvarvning och stretch... allt! Jag har ännu bara hunnit bläddra lite i den, men den verkar riktigt bra! Med hjälp av den här boken kommer jag dels kunna variera min träning mer, och dels vara säker på att jag har rätt teknik i de olika övningarna. 
 
Återkommer när jag har lusläst den :) men so far so good, rekommenderar den redan.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Julia - FitnessbyJulia. säger:

Den är min absoluta favoritbok! Den är så himla bra och inspirerande.

Kram! /FitnessbyJulia.

2014-01-27 | 23:59:01
Bloggadress: http://fitnessbyjulia.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback