Fokus!

 
Det var perfekt väder ikväll för en joggingrunda! ......tänkte jag medan jag cyklade till gymmet. Jag ångrade mig lite för jag blev ruskigt sugen på att jogga, men eftersom jag redan satt på cykeln så fick det bli som planerat. Och såhär i efterhand jär jag väldigt nöjd för jag presterade bättre ikväll än jag gjort på länge! Ökade lite i styrka och tränade väldigt effektivt. Ben, rumpa och mage var det som gällde idag!
 
∞ Värmde upp med 20 svettiga minuter på crossen. Random hill, level 17-20.
∞ Sen blev det benpress och "bakåt-kickar" i Smithmaskinen.
∞ Glute press-maskinen.
∞ Insida + utsida lår i en annan maskin.
∞ Pulsing wide squats.
∞ 12 x 20-30 sekunders magövningar.
 
Jag har slappat till mig alldeles på sistone, ätit massor av skit och tränat lite mindre fokuserat. Men nu är det slut med det! Märker ju att byxorna blivit lite tajta över magen haha, inte ok. Så i fortsättningen unnar jag mig bara godsaker på helgen och inte som nu när jag äter det varenda dag... 
 
Ger Smithmaskinen en kyss efter ett bra pass.
 
Benpress, 30kg + stången (18kg?)... nog borde jag klara mer!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback