Ryggar inte undan

 
Dunderpass idag, med Sandra och Karin! Känner mig mer pepp än nånsin och jag älskar träningen mer och mer för varje gång. Känns dessutom underbart att varva gym, jogg och dans. Perfekt kombo :) 
 
Dagens: Kondition, rygg och mage
 
Löpbandet - 4 km jogg i 10,5 km/h
Gick över förväntan! Trots att det var ett tag sedan jag joggade sist.. Men det flöt på bra och jag hade ett jämnt flås, hade orkat 1 km till men idag var det fokus på andra grejer.
 
Upper back - vertical row både i maskin och i den där multiställningen (som säkert har ett namn)
Lower back - maskin och skivstång
 
Mage - 15 minuters killer workout med NTC (Nike app), 6x30 sek olika övningar med Adrian James-appen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback