Nu kör vi igen!

 
Efter ett ganska långt uppehåll så bestämde jag mig idag för att komma igång med träningen igen! Så trots lite pressat schema så tog jag mig till gymmet för 45 minuters intensiv träning.
 
Uppvärmningen blev 15 minuter på crosstrainer, level 13 random hill. 
Jag har upptäckt att jag får väldigt väldigt ont i mina knän när jag tränar på crossen, så idag tog jag ett ganska lågt motstånd. Mest för att få upp flåset och bli varm. 
 
Jag har bestämt mig för att börja träna bröstmusklerna mer. Annars brukar jag nästan aldrig träna dem av någon anledning. Men efter inspiration från Christin så kände jag att jag verkligen måste börja satsa på bröstmusklerna! 
Så det blev chest- och shoulder press i maskin, plus bänkpress i Smithmaskinen.
 
Biceps, triceps och axlar med hantlar, och så lite mage med medicinboll sen på matta.
 
Väldigt skönt pass och jag längtar redan till nästa! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback