Träning deluxe

 
Majgadd. Benen har fått jobba idag! Jogg, power walk och crosstrainer... puh. 
 
Efter att ha jobbat fem timmar så cyklade jag hem och bytte om, sen joggade jag drygt 2 km bort till Sandra. Uuunderbart väder! Rätt nöjda med vårt val så tog vi sen en långpromenad ner till Västra Hamnen, en runda på strax över 8 km. Det blev en hel del snickesnack, och några korta pit stops på vägen. 
 
Vi hamnade till slut på Fitness24Seven Dammfri, wooh där ska jag träna fler gånger! Fräscht och fint, har alla maskiner och all utrustning som jag behöver, och... finfint ögongodis.
 
De hade en superkonstig moon walk variant på crosstrainers, där pedalerna satt i sega gummiremmar och där man fick kämpa för att dels trycka benen neråt och dels framåt. Knäpp och jobbig! Så jag hoppade av den och tog den vanliga crossen istället, 20 minuter. Men såhär i efterhand är jag sugen på att testa den konstiga igen.. 
 
Efter cardion så tog vi lite rygg och mage! 
 
Kan säga att mina ben och fötter är helt slut och det känns inte alltför skoj att veta att jag ska stå upp på jobb imorrn, åtta långa timmar. Men men, cash is king och jag är just nu slottets toalettstädare. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback