I like the way

 
Efter att ha krängt en del igår så kändes det väldigt skönt att ta en sväng till gymmet idag. Jag och Sara tog ett kvällspass där vi inledde med lite kondition!
 
För min del blev det 20 minuter på crosstrainer; random hill, level 18. Puh, det var riktigt tungt emellanåt! Men jag körde på till peppig musik och höll ett ganska bra tempo. Kan ju säga att svetten rann på rätt bra när jag var klar.
 
För en gångs skull gjorde jag lite bröstövningar i en chest press-maskin. Sen rygg med skivstång och i maskin. Och så hade Sara och jag bestämt oss för att testa att använda Smithmaskinen för att träna rumpa/baksida lår. Och inte genom att göra knäböj. Det gick sådär och jag kände mig löjligt svag... lägg märke till flugvikterna på maskinen! 
 
Vi avslutade med 6 olika magövningar à 30 sekunder (Adrian James Toned Tummy-app), och 2x30 sek Plankan!
 
 
Bästa låten att crosstraina till: I Like The Way med Eddy Wata.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback