Storbröstad klyscha

 
Idag hade jag en riktigt dålig gymdag, så jag började fokusera på allt möjligt annat istället. Som till exempel den blonderade kvinnan med sillisar som hade med sig ett litet barn på ett obemannat gym, efter klockan åtta på kvällen. Det här barnet sprang runt och lekte med såväl maskiner som med lösa vikter... inte ok. Och inte en enda gång sade kvinnan till den lilla flickan. Nej, kvinnan körde på med sin träning. En träning som jag dessutom också störde mig på (eftersom jag var på det humöret idag). Squats och statiska utfall i Smithmaskinen till exempel. 
 
Anyways. Jag värmde upp med 20 minuter på crossen. Tungt och omotiverande. 
Sen biceps, triceps, axlar och rygg med vikter. Och 6 magövningar à 30 sek. 
 
Och mycket skitsnack med Sandra! Det var nog det roligaste på gymmet idag :) för rent träningsmässigt hade jag en crappy day. 
 
Ingen bild tog jag heller, och inte tränade jag rumpa idag..... men:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback