Sen kväll med Luu... Sandra.

 
Jag hade tänkt jogga en 5 km-runda idag eftersom det var helt underbart kvällsväder. Men när jag kom hem från jobb och hade ätit, så slumrade jag till i soffan. Vaknade av att Sandra skickade sms efter sms för att få mig till gymmet. Och vad ska jag säga... hon lyckades. 
Vi var där så sent som kl 22, men efter en power nap och en Celsius så var jag ganska pigg!
 
Jag hade bestämt mig för att testa den där konstiga crosstrainern igen. Pedalerna sitter i gummiliknande remmar, som man måste kämpa för att dels pressa nedåt och dels framåt. Stegen blir mycket större än på en vanlig cross och det känns som en blandning av att springa i vatten och att springa på månen (vilket jag har gjort sjukt ofta). Man blir galet andfådd så jag hoppas att den ger bra kondition!
 
Det blev 15 minuter där och sen 15 minuter på den vanliga crosstrainern, random hill level 18.
Efter det så tränade jag biceps, triceps och axlar med lösa vikter. Sen 5x30 sek olika magövningar.
 
Halv tolv var jag klar, och väldigt redo för att åka hem och duscha och äta! Imorgon är jag ledig och då ska jag unna mig en glass i sooooolen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback