Sen träning igårkväll

Efter att ha jobbat hela dagen så åkte jag direkt till gymmet när jag stängt igen butiken. Det har definitivt sina fördelar att träna lite senare på kvällen; dels så är det väldigt lugnt och hyfsat tomt där, dels så brukar jag av någon anledning prestera ganska bra på kvällen.
 
Eftersom jag ville slippa att cykla genom halva stan så gick jag till mitt gamla gym igår. Väl där insåg jag vad bortskämd jag blivit på det nya! Det är ju samma kedja.. Många maskiner var sönder där igår, en del lösa vikter saknades, det var lite smutsigt och plastmattan var alldeles bubblig så att man snubblade över den.
 
Jag började med löpbandet för att bli varm. Själva bandet var allt annat än spänt, och den behöver nog kalibreras om! Mätaren påstod att jag sprang i 11 km/h, men det tvivlar jag väldigt starkt på eftersom jag sällan springer fortare än 10,5 och detta kändes som ett lugnare tempo än vanligt. Men, enligt siffrorna:
 
3 km - 11 km/h - lutning 1,5%
 
Sen visste jag inte vad jag skulle fokusera på så jag körde lite av allt. Dvs alla muskelgrupper, men med mest fokus på rumpa, armar och mage. Inte full koll på hur många, och nu har jag bråttom till jobb  (◕‿◕)
 
Kick backs / leg curls i maskin
Statiska utfall med vikter
Situps
Abs i maskin
Biceps med hantlar
Triceps liggande med hantel
Axlar och övre rygg
Ländrygg

 
Såna här brukar jag göra, bra för axlarna!
Armarna ska dock vara rakt parallella med golvet, men eftersom dessa
bilderna togs i omgångar och utan spegel så blev det som det blev :)


Kommentarer
samuel säger:

fett stora ögon

2013-03-17 | 18:09:10
Karl säger:

Men väldigt fina..!

2013-03-17 | 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback