Bodypump

Oj hopp, Sara lyckades dra med mig på ett pass på Fitness24Seven!

Bodypump.. 8:30 på morgonen.
Den typen av träning gör jag helst själv på gymmet, men jag måste ändå säga att jag blev positivt överraskad. Jag hatade det inte ;) utan jag vill rentav gå fler gånger! Fortfarande gillar jag gymmande bättre, men det var skönt med en timmes intensiv träning och lite introduktion av "nya" övningar. Jag blev pepp och full av energi!

Heja heja, bra start på dagen!

Innan träning, lagom pigg.


När jag kom hem svängde jag ihop en snabb omelettliknande sak med lite bacon i. Man ska ju helst få i sig något inom en halvtimme efter träning, för att hjälpa kroppen att återhämta sig. Egentligen räcker det med en banan, proteinbar eller liknande (direkt efter alltså.. sen efter dusch måste man ju ändå äta ordentligt), men något sånt hade jag inte.

 


Kommentarer
DIANA ÖSTERBERG säger:

härligt! :)

2013-03-13 | 11:48:43
Bloggadress: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback