Tips på ryggövningar?

 
Efter att ha jobbat hela dagen och periodvis haft galet mycket att göra, och sedan cyklat hem i det fina vädret, så kände jag mig sådär härligt uppe i varv och rejält peppad att träna! Tills jag satte mig ner hemma. Blev-så-seg. Men nu hade jag ju bestämt mig och då skulle jag träna. Jogga. Jag var springsugen! 
 
En proteinbar, en Ceslsius, och flertalet mentala bitch slaps, sen bar det iväg. Jag vill inte påstå att jag flög fram, men det var verkligen inte de där tunga stegen jag hade förväntat mig. Härligt! Det var perfekt väder att springa i, och jag skymtade solnedgången där bakom Pildammsfontänen. 
 
Det blev "bara" 3,7 km (avg 10,34 km/h) eftersom jag vände inom gymmet på Möllan på vägen hem. Detta sunkiga gym där folk tränar i jeans och ja jag har även sett folk trampa runt i flip flops. Gottalove. 
 
Armar, axlar och rygg! Och så mina 100 squats (dag 9 i squatsutmaningen...)
Kändes bra. Men jag efterlyser fler bra övningar med lösa vikter för att träna övre rygg. Tips, någon?
 
Nu är det stretch, dusch och matlagning. På tok för sent, men behöver matlåda till jubb imorrn :) 
 
 

Kommentarer
Niclas säger:

Ingen aning du vart så seriös med träningen. Ännu en träningsblogg att följa :) Grymt jobb!

2013-06-17 | 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback