Morgonpromenad i skogen och kvällsdans på Arnbergs

Dagens dans gick betydligt bättre än igår! Sen att jag inte satte koreografierna, men kroppen svarade iallafall och skaket skakade. Det är så roligt så roligt och jag ångrar inte en sekund att jag började dansa orientaliskt för Hanan
Före dagens lektioner så träffades M och jag för att snabbrepetera mellangruppens koreografi lite, tur att jag har M ;) Dansen är väldigt fin men just nu känns det hopplöst att jag någonsin ska få till det..

Det är så "lustigt" med magdansen, för det är det enda stället där jag aldrig någonsin har komplex över min mage.. Där kan jag till och med uppskatta om det fladdrar lite, för det gör sig snyggare i dansen! Önskar att jag kände samma sak på beachen haha. 
 
 
 
 
 
 
Imorse åkte S, S och jag till Bokskogen för att traska i terräng! Jag letade fram mina treckingskor som jag senast använde på Australienresan 06/07, eftersom jag misstänkte att det skulle vara halt och lerigt i skogen. Och det var det. Men det blev en mils ljuvlig promenad i fint väder och skön natur!  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback