Kvällsträning med fräs i

 
 
Efter att ha varit på stan en stund igår eftermiddags, ätit en stor bagel på BageriCaféet och sen cyklat hem i stormen... så kände jag mig lite sådär slö. Och kaffesugen. Varför blir man kaffesugen efter maten? 
Det blev två koppar kaffe och jag blev plötsligt piggare och piggare. (Duh, kan man tänka.. men kvällskaffet brukar faktiskt inte ha den effekten på mig.) Pratade lite med mina träningspeppkompisar S&S och vid 21-tiden tänkte jag att nej jag ska nog bannemig cykla till gymmet ändå! Åt en Swebar, bytte om och stack iväg! 
 
Energibaren ihop med kaffet var kanske ett mirakelmedel? För jag ökade på nästan alla övningarna igår. Det kändes starkare än det brukar göra! Och IndoorWalkingen verkar ha gett resultat, för efter att förut bara ha orkat 5-10 minuter på en crosstrainer (max) så körde jag igår ett 20-minuters program på level 20! Random hill, där tyngsta backen var 20 och lättaste uppskattningsvis bör ha legat på runt 8. Kan ju säga att jag fick kämpa för att ens kunna trampa i de tunga backarna!
 
Det blev lösa vikter och maskiner för överkroppen sen, med störst fokus på axlar och biceps. Efter att ha kört igenom armar, rygg och axlar så gjorde jag några övningar från min abs-app och sen avslutade jag med Plankan i 100 sekunder - nytt rekord för mig! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback