Dubbelpass på 24/7

Åter igen gick jag på ett CX-pass direkt följt av Indoor Walking. Tyvärr ligger de så tight att vi idag var "tvungna" att lämna det första passet innan det var riktigt slut, eftersom det var lite försenat. Vi var ganska många som gick och instruktören fällde en liten kommentar... inte otrevligt men lite menande. Och ja, det kändes väldigt oförskämt! Så fortsättningsvis kommer jag inte att gå på två pass direkt efter varandra om det ena börjar när det andra egentligen ska sluta. 
 
Anyways. CX var som vanligt sjukt bra trots att det vid en övning alltid känns som att magmusklerna ska slitas av vid fästena.. Jag ska försöka att gå minst ett pass i veckan!
 
Indoor Walkingen, svettig som vanligt. Riktigt jobbig men det känns samtidigt väldigt härligt! 
På maskinen sitter ett litet varningsklistermärke med texten "fixed wheel"... jag undrar om någon någonsin trott att man skulle kunna springa iväg ifall man trampar tillräckligt hårt?
 
Imorgon ska jag, om jag hinner, ta en liten vända på gymmet och köra cardio och ben. Vi får se :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback