Leg day

 
När jag tittar på mina siffror kan jag känna mig besviken.. men jag är en klenis, och man måste ju börja nånstans! Ibland vill jag nästan ställa in maskinen på betydligt tyngre vikter när jag är klar, för att personen efter mig ska tro att jag är fett stark ;) Men nej. NEJ! Man ska aldrig mäta eller jämföra sig med någon annan, eftersom vi alla har olika förutsättningar. Och jag känner mig grymt nöjd med min nyåterfunna motivation och regelbundna träning!
 
Precis som häromdagen så joggade jag till och från gymmet. Idag var det ben och rumpa på schemat!
 
Jogg:
1 + 1 km, 10 km/h
 
Rumpa:
2 x (3x10) glute press 18kg
4x15 squats 15 kg skivstång
 
Ben:
2 x (3x10) inner thighs 27kg
2 x (3x10) outer thighs 14 kg
2 x (3x10) leg curl (baksida lår) 20kg
2 x (3x10) leg extension (framsida lår) 11kg
4x15 tålyft (vader) 10 kg skivstång
 
Mage:
5x15 situps


Och idag, efter träningen visserligen, köpte jag äntligen ett nytt iPhone-armband som passar femman! Ska bli skönt att slippa hålla mobilen i handen medan man tränar..

 
Dagens smoothie: yoghurt, sojamjölk, banan, hallon och blåbär! Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback