NTC Ab Burner

Bumbi et moi testade en ny app igår; Nike Training Club (NTC). Killer ab workout med medicinboll i 15 minuter! Det finns dessutom övningar för hela kroppen, och olika workouts beroende på om man vill gå ner i vikt, blir lite definierad eller bli stark. 10 poäng på den appen, ladda ner!
 
Magövningarna föregicks av intensiv cardioträning, först på en vanlig crosstrainer och sen på det vi kallar moon walken som väl är någon slags crosstrainer det med. Tungt, svettigt, jobbigt, härligt, energiskt, förjävligt, roligt - allt på samma gång. 
 
Vi var på det nyöppnade 24Seven på Triangeln, stort och fräscht men ingen ny favorit. Får jag välja tar jag helst Dammfri, men det ligger en bit bort så då är det Katrinelund som gäller. Mitt "hemmagym" som jag trivs väldigt bra på :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback