Dag två, here we go

 
Ny vecka, nya tag! Igår var det två timmars dans och idag blev det 45 minuter på gymmet.
Där var knökfullt idag och efter en runda i både "allmänna" gymmet och tjejgymmet så fick jag nöja mig med crosstrainern. Min fiende #1. Detta var faktiskt mitt första riktiga försök på en sån, och jag satte 15 minuter som personligt mål.
 
Jag förstod inte riktigt hur den funkade utan jag bara trampade på tills den startade, och sen ställde jag in "level 13". Tydligen skulle man ställa in sin vikt också sa Sandra nu i efterhand, men det gjorde inte jag... Sen så vet jag inte riktigt hur man ska trampa heller. Jag har alltid trott att den tränar rumpan mest, men det var låren som brände på mig! Tips på djävulsmaskinen tack! Anyways, jag klarade mina 15 minuter och svettigt var det... minst sagt. Tur att jag är duktig och har handduk med mig :)

Eftersom det var så mycket folk där så bestämde jag mig för att köra ett kort men intensivt pass. Uteslutande ben och rumpa fick det bli!
 
♡ Glute press 2 ggr: 3x10
♡ Squats med skivstång 3x20
♡ Statiska utfall med skivstång 3x10
♡ Insida lår i maskin 3x10
♡ Utsida lår i maskin 3x10
 
Och mage förstås
♡ Situps 5x15
♡ Plankan 40 + 20 sekunder (målet är 1 minut!)

Googlad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback