CXworx

Jag var inbokad på ett CX Worx-pass ikväll 18:30. Men ju längre eftermiddagen led mot kväll, desto tröttare blev jag... Vill man avboka ett pass måste man göra det en timme innan och jag velade in i det sista. Men jag avbokade inte, och det är jag väldigt glad för nu! 
 
De nya Les Mills-koreografierna släpptes ju den här veckan, så kvällens CX var nytt för oss alla. Men det gick bra, och jag är fortfarande lika såld! Det är fruktansvärt jobbigt, och vid ett tillfälle längtade jag till och med hem till soffan, men oj vilken bra träning det är. Det är mycket mage, rygg, rumpa, övningar som stärker hållningen och stabiliserar ens core
 
Direkt efter passet tog jag en kvart på löpbandet, känner att jag behöver underhålla konditionen! Utöver upp- och nedvarvning så blev det 2 km jogg, varav:
 - km1: 11 km/h
 - km2: 10 km/h, 1,5% lutning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback