Har man viljan...

 
Från att ha varit superpepp, till att bli enormt slö, lyckades jag ändå vända det en gång till och cyklade bort till gymmet igårkväll! Trots den tryckande värmen utomhus så var det härligt svalt där inne. 
 
Jag värmde upp med 15 minuter på crosstrainern, random hill level 16. Jag ligger på en minst sagt ojämn nivå när det gäller den maskinen... Från att ha klarat level 20 "utan problem" (tungt förstås), till att inte ens orka trampa ner på de tyngsta backarna i level 15 utan att den gått in i pause mode.
Men igår var det energi i överflöd och 16 kändes på tok för lätt! Men dels var det bara uppvärmning, och dels har jag svårt att ändra tid/styrka mitt i, det stör liksom min färdiga plan haha. Men uppvärmd blev jag och svetten rann. 
 
Jag bestämde mig för en helkroppsomgång med både hantlar och maskiner. Så jag lallade runt och avverkade armar, axlar, rygg, mage, lår och rumpa enligt ett passande schema. Bröst och vader missade jag, vilket jag brukar göra. Kanske borde ta och skärpa mig där... 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback