Det tar sig!

 
Dagens joggingrunda var ytterligare ett litet steg mot mitt nya mål. Milen. Något jag aldrig ens tänkt mig att jag skulle orka springa, ever. Men det känns inte längre lika omöjligt, och framförallt inte lika avlägset! 
 
Idag sprang jag "bara" 5,69 km. Långt ifrån en mil, men ett nytt rekord för mig! Så det känns riktigt bra. Dessutom var jag uppe och snusade på 12 km/h vid tre tillfällen, så snabbt brukar jag aldrig springa!
...och med bara menar jag inte bara, utan med mina mått mätt är det väldigt långt. Det var bara två tre år sen som min standardrunda låg på max 2 km, och det var först i våras som jag ens lyckades ta mig runt 5 hela kilometer utan att stanna. Sjukt nöjd är jag :) 
 
Lite mage på det bara, sen är jag redo för Green Mango med tjejerna ikväll! Namnam.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback