Perellis Proteinpulver

 
  Idag tränade Sara och jag ihop och för min del var
  det ben, rumpa och mage som stod på schemat! 
  Vi värmde upp med 20 minuter på löpbandet. Där
  joggade jag först 2,5 km i 11 km/h och efter lite power
  walk blev det ytterligare 0,5 km jogg i 11 km/h med
  1,5% lutning. Kände att jag måste ge mig ut på
  utomhusjogg snart istället, för det är ingen höjdare
  att springa inomhus på ett löpband... 
 
  Sen körde jag två varv ben- och rumpövningar, både
  med och utan maskiner. Och när det var dags för mage
  så tog jag fram min nya app och körde två workout
  program, sjukt bra! Varierade övningar och väldigt bra
  förklarade, med både röst och video. Sen kan man ställa
  in hur många sekunders intervaller man vill köra.
  Tummen upp! 
 Adrian James 6 Pack Abs Workout 
 
 
 
 
 
Jag var inne på GYMGROSSISTEN eftersom jag bestämt mig för att trappa upp träningen! Tanken är att träna lite lite hårdare, lite mer regelbundet och fokuserat, och att satsa på att bygga lite muskler. Och med bygga menar jag inte att bli ett biffigt ofeminint träningsfreak (vilket ändå aldrig skulle kunna hända mig förmodligen haha), utan snarare att bli lite starkare och att definiera musklerna på mina taniga armar och ben. Ja hela kroppen för den delen, men torson är inte lika tanig haha. Däremot satsar jag förstås på en fint tränad mage och rygg också :)
 
Så jag hade kollat upp Charlotte Perellis fitnesspaket som de hade erbjudande på och jag ville höra med killen där ifall det verkligen var något att ha eller om det mest var en halvkass produkt som gled på sitt namn och rosa yttre. Men han tyckte att den verkade bra rent innehållsmässigt, så jag körde på det! 
 
Ikväll efter träningen smakade jag det för första gången, och tog av "caffe latten" (den andra är jordgubb). Helt okej smak, nästan god! Smakar inte alls sådär pulvrigt som shakes kan göra annars. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback