Bra start på träningsveckan

 
Jag börjar få rutin på det här med proteinshaken! Varje morgon börjar jag med en sådan, och tack och lov är de dessutom goda. Tack Perelli som förstår sig på smak.. och inte lät det smaka "pulver" som så många andra shakes gör. 
Dock har jag ännu inte full kläm på hur mycket och hur ofta jag ska dricka dem. Killen i butiken sa 3 ggr/dagen de dagar jag tränar, och 2 övriga dagar. Varje dos ska enligt förpackningen vara 30 g. Men jag börjar lite lugnt med halva dosen de dagar jag inte tränar, och full dos men två gånger per dag de dagar jag tränar. Hur fel kan det bli? 
Om någon är haj på sånt här så kom gärna med synpunkter och feedback!  
 
 
 
Igår stack Sara och jag till F24S redan strax i 8 på morgonen. Snark. Men det var ett härligt sätt att börja dagen på! Först på schemat stod ett 45 minuters IndoorWalking-pass, sen tog vi en timme i gymmet efteråt. 
Där körde vi ett varv armar, axlar och rygg - och avslutade med lite rumpa och en killer abs workout med Adrian James-appen! Så ja, summa kardemumma så blev det träning för hela kroppen igår! 
 
 
 
I måndags var det ju dansträning, 2 h som vanligt eftersom jag går både nybörjar- och mellangruppen. Jag har verkligen varannan-feeling på dansen den här terminen. För varannan gång känns det jättebra, och varannan gång fungerar ingenting - alls! Men inför nästa måndag så SKA. JAG. ÖVA. HEMMA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback