Nästan där!

 
Mitt personliga (del-)mål är att springa 5 km, utan paus. Och under 30 minuter. Med tanke på alla träningsmänniskor jag följer på bloggar och Instagram, så låter 5 km nästan lite ynkligt.. men man ska aldrig jämföra med någon annan än sig själv, och jag har aldrig orkat springa så långt. Så idag när min RunKeeper slutade på 4,93 km kände jag mig sådär löjligt stolt! :) Surt bara att jag inte kollade avståndet innan jag stannade haha, så nääära... 
Jag höll en average speed på 10,52 km/h och rundan tog 28:06 minuter.
 
När jag kom hem körde jag mage och lår/rumpa - idag är nämligen dag 1 av två olika "challenges" som jag ska göra fram till jag åker den 9 maj! #Ass&AbsOfSteel? Höhö.
 
 
 
Squatutmaningen ska jag alltså bara göra 14 dagar i den här omgången, för jag känner mig själv och jag kommer inte att stå och göra benböj varje dag under min semester :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback