Keeping it up

 
Jag har kommit in i ett bra flow och träningen känns löjligt självklar. Så det gäller att passa på så länge det varar! För jag känner ju mig själv och jag brukar vara en periodare...
 
Idag joggade jag till och från gymmet (som ligger väldigt nära) och där var det fokus armar, axlar och rygg.
 
Jogg:
1,11 km · 10,76 km/h
1,16 km · 10,77 km/h
 
Armar:
2 x (3 x 15) biceplyft stående, 10 kg skivstång
2 x (3 x 10) triceplyft liggande på bänk, 4 kg hantel
 
Axlar / rygg:
2 x 10 "bend over lateral raises", 2 kg hantlar
2 x 10 någon vinkelvariant, 2 kg hantlar
2 x 20 "Rumanian deadlift", 10 kg skivstång (ländrygg + ben/rumpa)
 
(måste lära mig vad övingarna heter haha...)
 
Mage:
5 x 15 situps
2 x 10 halva fällknivar
10 sek. plankan, sen föll jag ihop
 
Keso med banan och blåbär till mellanmål - Kyckling med ugnsrostad sötpotatis, avocado och béarnaises.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Kan tipsa om att romanian deadlifts kallas stela marklyft på svenska. Fast tycker du ska köra tunga vanliga istället ;)

2013-03-05 | 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback